تماس با ما : 09131124046

آجر سفال سقفی در نمایندگی معتبر فروش

آجر سفال سقفی در نمایندگی معتبر فروش

آجر سفال سقفی در نمایندگی معتبر فروش

یکی از رایج ترین کاربرد آجرهای سفالی استفاده از آن برای سقف ساختمان است. برای استفاده از آجر سفال سقفی باید در ابتدا تیرچه گذاری کرده و سپس فضای خالی بین تیرچه را با آجر پر می نمایند. استفاده از آجر سفالی برای سقف بسیار راحت است و سرعت انجام کار شما را نیز افزایش می دهد. این محصول در شهرهای مختلف ایران و در کارخانه های گوناگون در حال تولید است با وجود اینکه مواد اولیه مورد استفاده تمام این کارخانه ها خاک رس است اما کیفیت و همچنین نحوه ساخت آن ها با یکدیگر تفاوت دارد و برخی از آن ها از کیفیت بالا و برخی دیگر از کیفیت پایینی برخوردار می باشد. اگر میخواهید این محصول را مورد استفاده قرار دهید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید با ما در ادامه همراه شوید.

آجر سفال سقفی در نمایندگی معتبر فروش

آجر سفال سقفی چه ویزگی هایی دارد؟

آجر سفال سقفی چه ویزگی هایی دارد؟استفاده از آجر سفال سقفی در ساختمان به دلیل ویژگی های مثبت این محصول دارای فواید زیادی است. احتمالا با خواندن این مطلب این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که این کالا چه ویژگی هایی دارا است؟ ویژگی های این محصول عبارتند از:

  • بسیار سبک و کم وزن است و باعث سبک شدن سقف می شود.
  • در مقابل حرارت های بسیار بالا و آتش سوزی مقاوم می باشد.
  • در مقابل عوامل طبیعی مانند طوفان، باد شدید، سیل، زلزله و…. مقاوم است.
  • به عنوان عایق صوتی عمل می کند و به همین دلیل در محیط هایی که لازم است سروصدای موجود در آن منتقل نشود گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • نصب آن بسیار راحت است.
  • یکنواخت و یکپارچه می باشد.
  • در برابر رطوبت عایق است.
  • نیاز شما را به مصالح دیگر مانند کچ کم می کند و به همین خاطر از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه تر است.
  • احتمال ایجاد شوره زدگی در این آجر بسیار کم می باشد.

مرکز معتبر فروش آجر سفال سقفی

مرکز معتبر فروش آجر سفال سقفیآجر سفال از نوع سقفی محصولی است که جنس آن سفالی است و فضای درون آن نیز توخالی می باشد. این محصول در سقف در بین دو تیرچه قرار گرفته و باعث کامل شدن سقف شما می شود. پس درنتیجه شما در هنگام خرید این محصول باید با توجه ابعاد سقفتان و آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. مرکز معتبر فروش آجر سفال سقفی در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران وجود دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم انواع مختلف این محصول با کیفیت، رنگ و قیمت های مختلف را به مشتریان عرضه می کنند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟