تماس با ما : 09131124046

آجر سفال سقفی ارزان قیمت

آجر سفال سقفی ارزان قیمت

آجر سفال سقفی ارزان قیمت

آجر سفال سقفی یکی از پر مصرف ترین و کارآمد ترین نوع مصالح به کار رفته در ساختمان های مستحکم و شیک می باشد، استحکام و سبکی بالایی که در این نوع آجر وجود دارد سبب شده از این نوع آجر برای چینش ساخت سقف استفاده گردد، این نوع آجر سایز بندی متنوعی داشته و بسته به درجه بندی کیفیت در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. چنانچه خواهان خرید ارزان قیمت  آجر سفالی مرغوب و با کیفیت هستید،  می توانید جهت خرید از طریق  نمایندگی های فروش مستقیم،  اقدام نمایید.

 

آشنایی با آجر سفال سقفی

این نوع از آجر ساختمانی که بسیار سبک و مستحکم و خاص می باشد موجب پوشش فاصله بین دو تیرچه در سقف می شود، این کالای کاربردی بسیار باکیفیت بوده و آب را به خود نفوذ نمی دهد، از ایحاد شوره در سقف جلوگیری کرده و به علت مقاومت بالا لوستر و چراغ را در سقف نگه می دارد.

آجرهای سفالی سقفی تولید شده که به روش صنعتی و در ابعاد و سایز های مختلف توسط دست بشر ساخته و پرداخته شده اند از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند. این کالا بر اساس مراحل تولید شده، نوع مواد اولیه مورد استفاده و محل مصرف به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

این نوع از آجر ها که جزء اصلی ساخت ساختمان ها به شمار می روند بسیار سبک بوده و قدرت چسبندگی بالایی با ملات دارند، همچنین جذب کم آب از ویژگی بارز آن می باشد. این نوع محصول مرغوب در سایز های متفاوت به فروش می رسد.

قیمت نهایی آجر سفال سقفی در ایران

آجرهای سفالی در بازار فروش آن بر اساس سایز انتخابی، درجه کیفیت دارای قیمت های متفاوتی می باشند. قیمت آجر سفال  سقفی با توجه به قابلیت و مقاومت خوبی که دارد بسیار مناسب می باشد.

آجرها انواع بسیار مختلفی با کیفیت های متنوع دارند. یک کالای ضروری برای ساخت و ساز می باشند.

این کالا دارای نمایندگی هایی در  کشور می باشد که انواع مختلف این محصول را ارائه می دهند. بسیاری از مراکز  این محصول در کشور و در تمامی استان ها در حال فعالیت می باشند.

خرید آجر سفالی  سقفی با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت فوق العاده عالی از طریق نمایندگی های این محصول امکان پذیر می باشد. در واقع تمامی خدمات مشاوره ای و پشتیبانی در این مراکز ارائه می گردد.

قیمت نهایی آجر سفالی با نرخ های تعین شده از سوی تولیدی فروش آن در کشور اعلام می شود و اطلاعات دقیق و به روز و نهایی در اختیار خریداران قرار می گیرد

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟