تماس با ما : 09131124046

تولید آجر سنتی کف

تولید آجر سنتی کف

تولید آجر سنتی کف

کارخانه آجر اخوان شما را به خرید بهترین محصولات مصالح ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولید آجر سنتی کف

آنچه در این مقاله می خوانید…

بیشترین کاربرد آجر سنتی چیست؟فروشندگان انواع مدل های آجر سنتی

آجر سنتی از قدیم تا کنون سازنده جزوه جدانشدنی ساختمانها محسوب می شود که این مصالح از خاک رس تشکیل شده اند و بعد از حرارت بسیار سخت میشود. بسیاری از تولیدکنندگان به تولید این مصالح کاربردی اقدام کرده اند.

شرکت تولید آجر سنتی کف

بیشترین کاربرد آجر سنتی چیست؟

بیشترین کاربرد آجر سنتی چیست؟یکی از مصالح بسیار قدیمی که از دیرباز تاکنون تقریباً در همه ساختمان ها یافت می شود آجر است. این مصالح سابقه بسیار طولانی دارند از انسانهای اولیه گرفته تا زمان ساسانیان و استفاده آنها در طاق کسرا و کف مسجد اصفهان که با این مصالح مفروش شده است. آجر ازگل سخت شده است که خاک با حرارت دیدن و مخلوط آن با آب بسیار سفت می شود و مورد استفاده در بناها و ساختمان ها می باشد. آجر خوب ویژگی های خاص خود را دارد برای مثال یک آجر ایده آل در حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد و خاصیت مکندگی خوبی دارد که می تواند در هنگام قرارگیری بین ملات ها آب را به خود جذب کند و مانند یک چسب آن را نگه دارد. از دیگر ویژگی های یک  آجر می توان به مرغوب بودن آن و استفاده از مواد اولیه بالا در آن اشاره کرد و همچنین یک آجرخوب باید تمام مراحل و امتحان ها و آزمایش های خود را از دست داده باشد و مورد تایید انجمن ساختمان سازان شده باشد.

کاربرد آجر سنتی در ساختمان ها بسیار زیاد است  و از آجر هم در نمای ساختمان استفاده می شود و هم می توان آن را به عنوان یک سیستم مقاوم در برابر حرارت دما انبساط و انقباض اشاره کرد. امروزه در تمام ساختمان ها شما میتوانید آجر ها را مشاهده کنید و بعد از اسکلت آجر مهم ترین بخش یک ساختمان محسوب می شود.

مدل های آجر سنتی زیاد است و از قدیم تا کنون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که یک نمونه آن را می‌توان آجر های سنتی که از گل خاک رس به دست می‌آید و بعد از حرارت سفت شدن اشاره کرد. از دیگر انواع آجرهای حفره دار است که برای مقاومت بیشتر ساختمان ها طراحی شده اند در این آجرها ملات به داخل سوراخ ها می رود و چسبندگی بسیار بیشتری ایجاد می کند. نمونه دیگری از آجرها آجرهای تزئینی و زرق و برق دار است که برای نما و در بعضی از قسمتهای داخل ساختمان مانند شومینه استفاده می شوند.

فروشندگان انواع مدل های آجر سنتی

فروشندگان انواع مدل های آجر سنتیفروشندگان، انواع مدل های آجر سنتی را به شما عرضه می کنند و شما با توجه به نیازتان و مورد استفاده آن یک نمونه از آن را انتخاب می کنید. برای مثال اگر به یک ساختمان بسیار مقاوم نیاز دارید شما باید از آجرهای سنتی حفره دار استفاده کنید که خاصیت چسبندگی بیشتری ایجاد می کند و اگر برای تزیین در داخل ساختمان استفاده می شود بهتر از آجرهای تزئینی استفاده کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟