تماس با ما : 09131124046

معرفی معروف‌ترین مارک‌های آجر سفال

معرفی معروف‌ترین مارک‌های آجر سفال

معرفی معروف‌ترین مارک‌های آجر سفال

معرفی معروف‌ترین مارک‌های آجر سفال

هزینه آجرهای سفال در هر برند

قبل از اینکه در مورد بهترین مارک و برند سخن به میان آوریم بهتر است بدانیم که قیمت و هزینه برآوردی هر کدام از آجرها چقدر خواهد. قالب‌ها در هر برندی به چند روش اعم از قالبی، صنعتی و دست‌ساز ساخته و تولید می‌گردند. آجرهایی که به صورت قالبی ساخته می‌شوند، یکی از رایج‌ترین و کارآمدترین نوع آجر هستند که هزینه تولید بسیار کمتری نسبت به دیگر روش‌ها دارند. به همین دلیل بسیاری از نمایندگی‌های فروش عمده‌ی آجر برای فروش آجر به صورت عمده‌ای از این آجر استفاده می‌کنند. حال گرانترین قیمت آجر به آجرهای صنعتی برمی‌گردد. یعنی آجرهایی که به روش صنعتی تولید شده باشند.

معرفی معروف‌ترین مارک‌های آجر سفال

عوامل تاثیر گذار در قیمت آجرها

در قیمت آجرها علاوه بر نوع برند که معرف بهترین مارک سفال است، عوامل بسیار زیادی تاثیرگذار خواهد بود. این عوامل عبارتند از:

  • نوع برند تولید کننده آجر
  • کیفیت تولیدی آجرهای سفالی
  • شکل، اندازه و ابعاد آجرها که هر کدام در قیمت تاثیر عمده خواهند داشت.
  • رنگ آجر از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت است. آجرها اغلب به رنگ‌های قرمز و سرد می‌باشند. منظور از رنگ، یکنواختی رنگ آن‌ها می‌باشد.
  • مواد تشکیل دهنده آجرها: این مواد باید از مواد اصلی و اساسی باشند. مواد نامرغوب قطعاً هزینه کمتری خواهد داشت.

بهترین برند آجر سفال

اصولاً طبقه بندی آجرها نسبت به برندشان، قدمت کارخانه تولیدی، تجهیزات، تنوع محصولاتش و صادرات، سهم بازار بستگی دارد. در این قسمت هم بر اساس عواملی که گفتیم به بررسی معروف‌ترین برندهای آجر سفال می‌پردازیم.

  • آجر سفال اصفهان

در میان تمام برندهای معروف آجرسفال‌های موجود در فروشگاه‌های فروش عمده آجر، این نوع برند یکی از مطرح‌ترین آنها به حساب می‌آید. این مدل آجر یکی از آجر سفال۰ شروع به فعالیت و تولید بهترین آجرها کرده است.

  • آجر سفالی اخوان

کارخانه سفال یکی از معتبرترین شرکت‌ها در ساخت و تولید سفال‌های مرغوب و اصلی می‌باشد.کار خانه اخوان اصفهان توانسته باسال‌ها فعالیت در این زمینه، آجر سفال‌های سوراخ دار درجه یک را در سراسر ایران عرضه کند. از دیگر محصولات آن، تولید بلوک‌های سقفی سفالی می‌باشد. این شرکت هم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های آجر شناخته شده است.

  • آجر سفال اخوان

مجموعه ساخت آجر اخوان فعالیت خود رااز ساله‌ی خیلی طولانی آغاز کرده. این شرکت به عنوان تولیدکننده بزرگ آجرهای سفالی و آجرهای نسوز در استان اصفهان شناخته می‌شود که توانسته حجم بالایی از آجرها را تولید کند و به عمده فروشی‌های آجر عرضه نماید

  • آجر سفال اخوان

یکی از دیگر از معروف‌ترین مارک و برند تولید آجر برند مرجان است. کارخانه تولید این آجر با همت و تلاش مدیران خود توانسته با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و پیشرفته گامی بزرگ در جهت تولید بهترین آجرهای سفالی بردارد.

  • آجراخوان

این شرکت یا کارخانه جزء بزرگترین کارخانه تولید انواع آجر در اصفهان شناخته می‌شود. زرنما به تولید انواع آجرهای سفالی نسوز، بلوک و تیرهای سقفی می‌پردازد که در ساخت هرکدام همیشه حرف اول را زده است.

  • آجرسفال اخوان

کارخانه تولید آجر اخوان به صورت خیلی گسترده با مغازه‌های فروش عمده‌ی آجر قرار داد می‌بندد. این کارخانه حجم بسیار زیادی از آجر مرغوب را علاوه بر اصفهان، در شهرهای حاشیه و اطراف اصفهان  و کل کشور هم پخش می‌کند. کارخانه سفال اخوان از سال طولانی فعالیت خود را آغاز کرده و حدود چند سالی است، که به تولید آجرهای مرغوب و نسوز می‌پردازد.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی بهترین برند آجر سفال پرداختیم و متوجه شدیم که هرکدام به چه اندازه قدمت و پیشینه دارند. اما بهتر است قبل از خرید آجرها، تحقیق کنید

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟