تماس با ما : 09131124046

فروش عمده آجر تیغه درجه یک در سراسر کشور

فروش عمده آجر تیغه درجه یک در سراسر کشور

فروش عمده آجر تیغه درجه یک در سراسر کشور

آجر تیغه، نامی دیگر از آجر سفال است. این آجرها به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگها شده اند. خرید و فروش عمده آجر تیغه درجه یک، در سراسر کشور قابل دسترسی است. آجر سفال از قدیمی ترین، مصالح ساختمان است که قدمت آن به ده ها هزار سال پیش بر می‌گردد. آجر چینی یا دیوار چینی، یکی از عنصر های اصلی در ساختمان سازی است. خاک رس و خاک سفال، مواد اولیه این آجرها هستند.

فروش عمده آجر تیغه درجه یک در سراسر کشور

مشخصات آجر تیغه درجه یک

مشخصات آجر تیغه درجه یکمشخصات آجر تیغه درجه یک، سطح صاف و بدون ترک بودن آن است. وزن این نوع آجرها نسبت به آجر فشاری،‌ کمتر است‌. این نوع آجرها بیشتر در دسترس اند و به دلیل فضای خالی در بین آن، عایق خوبی در برابر حرارت اند.

شکننده بودن و باربر نبودن، از‌ معایب این نوع آجرها است. آجر سفال دستی و آجر سفال صنعتی از لحاظ رنگ، شبیه به هم هستند و فرق آنها از ظاهرشان مشخص است.

آجر های تیغه در شهر های مختلف به نام های مختلف می باشد و هر کسی آن را به اسم های متفاوت می شناسد، مانند: بلوک سفالی، بلوک دیواری، سفال تیغه ای و غیره.

به دلیل استفاده از ملات نا مرغوب،  ۸۰ درصد از این آجرها، شوره می بندد. هنگام پخت این آجرها، موادی از نظیر آهنگ و نمک مخلوط می کنند.

یکی دیگر از آجر های تیغه ای، آجر های ۱۰ سوراخه است، که برای نما سازی و در سالنها، مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. به علت قفل شدن میلگرد در این نوع از آجرها، بسیار حائز اهمیت است و در برابر زلزله، مقاومت بالاتری دارد.

برای تهیه آجر تیغه ای، ابتدا مواد اولیه آن را از زمین استخراج می کنند و سنگ و کلوخ آن را از هم جدا می کنند، و بعد قالب آجر تیغه را‌ که خود دو مرحله است، انجام می دهند‌. آجر تیغه خشک و آجر تیغه تر از دو نمونه این‌ مرحله است.

در نوع خشک باید به قدری فشرده شود‌ که هیچ رطوبتی نداشته‌ باشد ولی در نوع تر، رطوبت بالاتری دارد‌‌. و بعد از قالب گذاری آنها را در کوره ها گذاشته و وارد مرحله پخت می شود، بعد از پخته شدن، آنها را از کوره خارج می کنند و صبر کرده تا سرد شود و بعد انبار می کنند‌ .

قیمت نهایی آجر تیغه

قیمت نهایی آجر تیغهقیمت آجر تیغه ای، بستگی به اندازه و نوع آن دارد و قیمت ثابتی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. آجر سفالی نسبت به آجر فشاری،‌ از قیمت بالاتری برخوردار است.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟