تماس با ما : 09131124046

بهترین نوع آجر سفال

بهترین نوع آجر سفال

بهترین نوع آجر سفال

بهترین نوع آجر سفال را از کجا تهیه کنم

تیم فروش محصولات ما تمام تلاش را میکنند تا بتوانیم بهترین نوع محصولات سفال(درصد شوره بسیار پایین و درصد شکستگی کم و کیفیت عالی) با قیمت های مناسب در اختیار مشتریانمان بگذاریم.قیمت انواع محصولات سفال ما نسبت به کیفیت و درصد شوره و مواد تشکیل دهنده بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود که برای سراسر کشور ام ارسال خواهیم کرد.خرید و فروش انواع سفال در تمام شهر ها از نزدیک ترین شهر ها با بهترین کیفیت ها و ارزان ترین قیمت هارا در اختیار شما قرار می دهیم

آجر سفال مرغوب  آجر سفال یکی از پُرکاربردترین مصالح ساختمانی است که برای دیوار چینی به کار گرفته می‌شود. دلیل این امر را می‌توان چنین توضیح داد: «در سازه‌های مدرن امروزی، دیوارها دیگر نقش باربری ندارند، زیرا بارها از طریق اسکلت ساختمان به فونداسیون و زمین منتقل می‌شوند.در حقیقت، دیوارها نیازی به استحکام اضافی ندارند و فقط برای حفظ حریم خصوصی و جداسازی فضاها به کار گرفته می‌شوند. بنابراین، انتخاب مصالح مناسب برای این امر باید در راستای کاهش وزن ساختمان و بهینه کردن هزینه ساخت تمام شود». با همین تعریف ساده می‌توان به اهمیت استفاده از آجر سفال مرغوب پی بُرد. پس بدون اتلاف وقت،خرید خود را در کمترین زمان خریداری و تحویل نمایید

بلوک سفالی فوم‌دار

این نوی آجر سفالی دارای یک ردیف سوراخ با عرض بیشتر در مرکز آجر است که در داخلش فوم (یونولیت) قرار می‌گیرد. از این فوم برای عایق حرارت و صوت استفاده می‌شود (با این که تحقیقات اخیر نشان می‌دهد، وجود فوم هیچ تغییری در عایق بودن این بلوک برای دیوار ایجاد نمی‌کند).

بلوک سقفی سفالی

این نوع آجر سفال دارای ابعاد بزرگ‌تری است، به طوری که می‌توان از آن در سقف‌های تیرچه بلوک به جای بلوک یا یونولیت استفاده کرد. مزیت استفاده از این بلوک‌ها در سقف، سبک بودن است.

آجر سفال نما

این آجر شباهت زیادی به آجر مهندسی دارد، ولی تنها تفاوتش در شیوه تولیدش و مشخصات فنی‌اش است. این آجر دارای ۱۰ سوراخ گرد و و هم اندازه در سطح مقطع خود است. آجر سفالی نما همانطور که از نامش پیدا است، برای نمای ساختمان استفاده می‌شود.

در زیر یک به یک در مورد مزایای آجر سفالی اشاره می‌کنیم:

  • نسبت به دیگر آجرها سبک‌تر است.
  • در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.
  • سرعت نصب و اجرای دیوارچینی با آجر سفال بالا است.
  • در کلیه سازه‌های بتنی و فلزی قابل است.
  • نسبت به دیگر مصالح دیوارچینی ارزان قیمت است.
  • حمل آن به محل کارگاه، اقتصادی است.
  • در همه جا به وفور یافت می‌شود و قابل دسترس است.
  • دوست‌دار محیط زیست است

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟