تماس با ما : 09131124046

آجرهای سفالی دیواری

آجرهای  سفالی  دیواری

آجرهای سفالی دیواری

آجر سفال دیواری یکی از  پر مصرف ترین انواع مصالح ساختمانی در کشور می باشد، این کالا در اندازه ها و سایزها و کیفیت های متنوع وجود دارد. بسیار سبک بوده و چسبندگی بالایی با ملات داشته و از بهترین و مرغوب ترین انواع خاک رس تهیه گردیده است. این نوع آجر اسامی مختلفی داشته و از آن به اسم تیغه سفالی نیز یاد می شود. جهت تهیه ارزان و مناسب این محصول با کیفیت و درجه یک،  می توانید به طور مستقیم از  نمایندگی های وابسته به کارخانه و کوره آجر پزی اقدام به خرید فرمایید.

آجر سفال دیوار چیست

آجرهای سفالی تولید شده که به روش صنعتی و در ابعاد و سایز های مختلف توسط دست بشر ساخته و پرداخته شده اند از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند. این کالا بر اساس مراحل تولید شده، نوع مواد اولیه مورد استفاده و محل مصرف به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.
این نوع از آجر ها که پایه اصلی ساخت ساختمان ها به شمار می روند بسیار سبک می باشند و همچنین جذب کم آب از ویژگی بارز این نوع از محصول است.
این نوع از آجر بر اساس اندازه ها و سایز ها و درجه تخلخل، در مکان های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گبرد.  همچنین می توان از این محصول با کیفیت به علت سطح یکنواختی که دارد در نمای ساختمان استفاده کرد.

قیمت آجر سفال دیواری در بازار

آجرهای سفالی در بازار فروش آن بر اساس سایز انتخابی، درجه کیفیت دارای قیمت های متفاوتی می باشند.
قیمت آجر سفال با توجه به قابلیت و مقاومت خوبی که دارد بسیار مناسب می باشد.
آجرها انواع بسیار مختلفی با کیفیت های متنوع دارند. یک کالای ضروری برای ساخت و ساز می باشند. در واقع این محصول نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز ایفا می نماید.
این کالا دارای نمایندگی های بسیار زیاد در سراسر کشور می باشد که انواع مختلف این محصول را ارائه می دهند. بسیاری از مراکز خرید و فروش این محصول در کشور و در تمامی استان ها در حال فعالیت می باشند.
خریدآجر سفالی با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت فوق العاده عالی از طریق نمایندگی های این محصول امکان پذیر می باشد. در واقع تمامی خدماتمشاوره ای و پشتیبانی در این مراکز ارائه می گردد.
جهت اطلاع دقیق از لیست قیمت های انواع آجرها از جمله آجر سفالی می توانید به اینترنت مراجعه کنید و پس از آگاهی،  محصول مورد نظر خود را از نمایندگی های وابسته به کارخانه جات تولیدی این محصول خریداری نمایید

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مزایا و ویژگی های آجر سفالی چیست؟
کاربردهای آجر سفال
بلوک سقفی چیست؟
آجر سفال فوم دار چیست؟
انواع آجر سفال چیست؟
تاریخچه آجر سفال چیست؟